П&УОП


 Проектування та управління освітнім процесом  навчальна дисципліна, що належить до переліку обов’язкових дисциплін освітньої програми «Середня освіта (Математика)» першого (бакалаврського рівня вищої освіти). Сучасна людина живе в техногенному оточенні, що безпосередньо, або через комунікації впливає на світогляд. Курс охоплює коло питань з  методологічних основ організації освітнього процесу, сутності та змісту нормативних документів, що визначають організацію освітнього процесу, а також вирішує стратегічне  завдання щодо формування компетенцій, які дозволяють викладачеві проектувати та реалізовувати освітні проекти різного рівня і складності.

Мета дисципліни є забезпечення теоретичної і практичної підготовки майбутніх вчителів до реалізації основних освітніх програм і навчальних планів у навчальних закладах середньої освіти України на рівні сучасних державних стандартів; забезпечення формування навичок розробки і використання сучасних освітніх технологій у педагогічному процесі, здійснення усвідомленого вибору оптимальної стратегії і тактики викладання; створення квазіпрофесійних умов з метою формування практичного досвіду проектування навчально-виховного процесу у школі, сприяння творчому розвитку особистості студента.

Леції.
Тема1 Тема2 Тема3 

Матеріали для практичних занять та самостійної роботи
МОН освітні програми
МОН навчальні плани
МОН затверджені стандарти вищої освіти
МОН нова українська школа
НУШ інструменти дистанційного навчання
Сервіси дистанційного навчання для вчителів

Матеріали виконаних самостійних робіт надсилати на адресу: irinafraktal@gmail.com

Рекомендована література.

  1. Закон України "Про освіту" –  [Електронний ресурс]: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text 
  2. Постанова Кабінет міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти». – [Електронний ресурс]: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-deyaki-pitannya-derzhavnih-standartiv-povnoyi-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i300920-898.
  3. Вітвицька С. С.  Інноваційні педагогічні технології у системі неперервної професійної освіти. Монографія / За ред. С. С. Вітвицької, доктора педагогічних наук, професора. Житомир: «Полісся», 2015. 368 с.
  4. Волобуєва Т.Б. Сучасні освітні моделі. Інноваційні освітні системи: метод. посіб. / Уклад.: Т.Б. Волобуєва – Донецьк: Каштан, 2007. – 96 c.
  5. Гуревич Р.С., Кадемія М. Ю., Шевченко Л. С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навчальний посібник.  Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. 348 с.
  6. Гура В.В. Теоретические основы педагогического проектирования личностноориентированных электронных образовательных ресурсов и сред. Ростов н/Д: Изд-во ЮФУ, 2007. 320 с.
  7. Мартинець Л. А. Сучасні моделі освіти: навч.-метод. посібник. – 2-е вид., доповн. та переробл. – Донецьк, 2015. – 102 с.
  8. Прокопенко І. Ф. Педагогічні технології в підготовці вчителів : навчальний посібник / кол. авторів; за ред. І. Ф. Прокопенка. 3-є вид., допов. і переробл. Харків : ХНПУ, 2018. 457 с.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу